Egy jól megválasztott asztali könyöklő nem csupán funkcióját látja el, de asztala dísze is lehet.
Tovább
Megbeszélések alkalmával nagy segítség a tények, feladatok, történések rögzítéséhez a tárgyalási napló.
Tovább
A határidőnapló sok embernek segít megtervezni az életét, időbeosztását. Életviteli tanácsokkal nem tudunk szolgálni, de a háromféle méretben készülő agendáinkból mindenki ki tudja választani a neki megfelelőt.
Tovább
Mai napig nagyon sok íróasztalon van helye a naptárnak. Könnyen áttekinthető rajta hét és történései. Nem merül le, csak tovább kell lapozni hétfő reggel.
Tovább
Negyedéves áttekintést nyújtó speciális falinaptár, mely elsősorban a szállítmányozók és nemzetközi tevékenységgel foglalkozók kedvence.
Tovább Egy szép kivitelézésű névjegy – méretével ellentétben – sok mindent elárul a rólunk és a képviselt vállalkozásról.
TovábbDM leveleket névre szólóan küldik ki a célcsoportba tartozó embereknek, ezért az egyik leghatékonyabb marketing eszköz.
Tovább
Mindeki rávágja: ez a könyv. Pedig a szépirodalmi művek megjelentetésén túl rengeteg más tartalomhoz alkalmazható kötési forma.
Tovább
A ragasztókötött kiadványok lapjait ragasztó fogja össze egymással és a borítóval. Katalógusok, magazinok és könyvek leggyakoribb kötési módszere.
Tovább
Klasszikus füzet: hajtott oldalak középen, a gerincnél egy vagy több fém kapoccsal összefűzve. Tartalma szerint szinte bármi lehet: árlista, katalógus, akciós vagy heti újság, folyóirat, színezőfüzet vagy csak egyszerű iskolai füzet.
Tovább Az utcán járva lépten-nyomon rápillantuk egy-egy plakátra. A legtöbbször már ennyi elég is, hogy felfogjuk tartalmát.
TovábbA vágott szórólap 2 oldalas terjedelme nem mindig elegendő a közvetíteni kívánt tartalomnak, de egy prospektushoz még kevés. Ekkor szokták választani a hajtott szórólapokat.
TovábbA szórólap az egyik leggyakrabban használt marketing eszköz egy vállalkozás életében. Lehet 1 oldalas, 2 oldalas, mindig a lehető legtöbb fontos információt tartalmazza figyelemfelkeltő módon a termékről, vállalkozásról, szolgáltatásról vagy éppen egy rendezvényről.
Tovább
A nyomdai termék formára vágása.
Tovább
A termék megjelölésére használt legelterjedtebb alapanyag a címke.
Tovább
Nagy előnye, hogy a nap 24 órájában láthatják az Ön üzeneteit!
Tovább