Egy jól megválasztott asztali könyöklő nem csupán funkcióját látja el, de asztala dísze is lehet.
Tovább
Megbeszélések alkalmával nagy segítség a tények, feladatok, történések rögzítéséhez a tárgyalási napló.
Tovább
A határidőnapló sok embernek segít megtervezni az életét, időbeosztását. Életviteli tanácsokkal nem tudunk szolgálni, de a háromféle méretben készülő agendáinkból mindenki ki tudja választani a neki megfelelőt.
Tovább
Mai napig nagyon sok íróasztalon van helye a naptárnak. Könnyen áttekinthető rajta hét és történései. Nem merül le, csak tovább kell lapozni hétfő reggel.
Tovább
Negyedéves áttekintést nyújtó speciális falinaptár, mely elsősorban a szállítmányozók és nemzetközi tevékenységgel foglalkozók kedvence.
Tovább
A falra akasztható naptár nem csak funkcionális termék, hanem az Ön (vagy partnerei) irodájának dísze is lehet.
Tovább A levegőben írás elsajátítása helyett a felírótáblák kiválóan használhatóak, amikor nincs lehetőség asztal mellett jegyzetelni pl. konferenciák, előadások alkalmával.
TovábbTöbb száz külön álló lap (például számla nyilvántartás, tervdokumentáció, stb.) lefűzésére a gyűrűs mappákat ajánljuk.
TovábbAz egyedi formára vágott (stancolt) mappák nemcsak iratok tárolására alkalmasak, de az egységes céges arculat képviselői is.
TovábbÖnátíró papírokkal már mindenki találkozott valamilyen formában az élete során, gondoljunk akár csak a szállítólevelekre, megrendelőlapokra, vagy kárbejelentő lapokra.
TovábbA jegyzettömb az a nyomdai termék, amikor a papírfecniknek és a sajtpapíroknak kultúrált megjelenést adunk.
TovábbA levélküldés egyik feltétele, hogy továbbítandó iratot megcímzett borítékban helyezve kell feladni.
TovábbLevelezéshez, számlázáshoz legtöbben egyedi, előre nyomott levélpapírt használnak munkájuk során ezzel is erősítve a céges megjelenést.
Tovább
Egy szép kivitelézésű névjegy a kis mérete ellenére sok mindent elárul rólunk és a képviselt vállalkozásról.
Tovább DM leveleket névre szólóan küldik ki a célcsoportba tartozó embereknek, ezért az egyik leghatékonyabb marketing eszköz.
Tovább
Mindeki rávágja: ez a könyv. Pedig a szépirodalmi művek megjelentetésén túl rengeteg más tartalomhoz alkalmazható kötési forma.
Tovább
A ragasztókötött kiadványok lapjait ragasztó fogja össze egymással és a borítóval. Katalógusok, magazinok és könyvek leggyakoribb kötési módszere.
Tovább
Klasszikus füzet: hajtott oldalak középen, a gerincnél egy vagy több fém kapoccsal összefűzve. Tartalma szerint szinte bármi lehet: árlista, katalógus, akciós vagy heti újság, folyóirat, színezőfüzet vagy csak egyszerű iskolai füzet.
Tovább Az utcán járva lépten-nyomon rápillantuk egy-egy plakátra. A legtöbbször már ennyi elég is, hogy felfogjuk tartalmát.
TovábbA vágott szórólap 2 oldalas terjedelme nem mindig elegendő a közvetíteni kívánt tartalomnak, de egy prospektushoz még kevés. Ekkor szokták választani a hajtott szórólapokat.
TovábbA szórólap az egyik leggyakrabban használt marketing eszköz egy vállalkozás életében. Lehet 1 oldalas, 2 oldalas, mindig a lehető legtöbb fontos információt tartalmazza figyelemfelkeltő módon a termékről, vállalkozásról, szolgáltatásról vagy éppen egy rendezvényről.
Tovább
A nyomdai termék formára vágása.
Tovább
A termék megjelölésére használt legelterjedtebb alapanyag a címke.
Tovább
Nagy előnye, hogy a nap 24 órájában láthatják az Ön üzeneteit!
Tovább