Reklámkiadványok

Szórólap

A szórólap az egyik leggyakrabban használt marketing eszköz egy vállalkozás életében. Lehet 1 oldalas, 2 oldalas, mindig a lehető legtöbb fontos információt tartalmazza figyelemfelkeltő módon a termékről, vállalkozásról, szolgáltatásról vagy éppen egy rendezvényről.

Tovább

Hajtott szórólap

A vágott szórólap 2 oldalas terjedelme nem mindig elegendő a közvetíteni kívánt tartalomnak, de egy prospektushoz még kevés. Ekkor szokták választani a hajtott szórólapokat.

Tovább

Plakátok

white-paper.jpg

Plakátpapírok széles választéka

Tovább

Irkatűzött kiadványok

irka

Klasszikus füzet: hajtott oldalak középen, a gerincnél egy vagy több fém kapoccsal összefűzve. Tartalma szerint szinte bármi lehet: árlista, katalógus, akciós vagy heti újság, folyóirat, színezőfüzet vagy csak egyszerű iskolai füzet.

Tovább

Ragasztókötött kiadványok

ragasztókötött könyvek

A ragasztókötött kiadványok lapjait ragasztó fogja össze egymással és a borítóval. Katalógusok, magazinok és könyvek leggyakoribb kötési módszere.

Tovább

Keménytáblás kiadványok

Mindeki rávágja: ez a könyv. Pedig a szépirodalmi művek megjelentetésén túl rengeteg más tartalomhoz alkalmazható kötési forma.

Tovább

DM levél

DM leveleket névre szólóan küldik ki a célcsoportba tartozó embereknek, ezért az egyik leghatékonyabb marketing eszköz.

Tovább